Dragostea vine cu metroul ... partea a XII - a | Cafeneaua Subiectelor



Dragostea vine cu metroul ...

scris de Dan Bițuică

partea XI - a - AICI

Uluirea îl cuprinse pe Cornel . Nu putea să creadă ce-i auzeau urechile . Cum o așa tânără femeie să mai aibe  puțin timp de trăit ?

 I se păru o glumă , o glumă proastă pe care Georgiana încerca să o facă . Se tulburase foarte tare și parcă nici nu o mai auzea pe iubita lui ce spunea .

- Ăsta-i crudul adevăr scumpul meu.

- Dumnezeule , ce tot spui acolo ?


- Doar crudul adevăr ,din păcate.

- Și chiar nu se poate face nimic , cu toată tehnologia asta avansată ?

- Nimic, din păcate este o formă de leucemie foarte severă .

- Oh , doamne , de ce trebuia să ți se întâmple asta ?

- Nimic nu-i întâmplător Cornel , trebuia să mi se întâmple asta ca eu să te întâlnesc pe tine și chiar să am nevoie de tine .

- Orice pentru binele tău , orice , dacă e nevoie de ceva , donez și organele pentru tine .

- Stai liniștit , nu-i cazul .

- Te iubesc acum mult , o strânse la piept plângând . Era doar o fetișcană care avea atâtea probleme . De ce Dumnezeu i le dăduse pe toate ei ? Era nedrept .

Nu mai vorbiră deloc mult timp , ea rămase cu capul pe pieptul său simțindu-i lacrimile care i se scurgeau pe trup . Afară era întuneric și prin fereastra dormitorului vedea cum ninge abundent. În cameră era cald și se simțea extrem de ciudat , era ceva ce nu mai trăise niciodată. Fără să vrea Angela îi năpădi mintea din nou .

 O văzu goală pe covorul din sufragerie dormind cu o sticlă de vin goală lângă ea. Pe scrumiera de lângă piciorul canapelei din piele zăceau două resturi de trabuc havanez .  Cuprinse între degete și mirosea a coniac semn clar că  a fost înmuiat în coniac și apoi aprins , ceea ce făcea din el un drog ușor dar cu efecte destul de rapide. Pe celălalt se vedeau urme de ruj .

 Angela dormea dusă din cauza efectului trabucului înmuiat în coniac , un miros de parfum puternic masculin domina spațiul din jurul trupului ei . Era clar ce se întâmplase acolo . Totuși o iubea contrar normalității. Oare de ce făcea asta ? Întrebări fără răspunsuri , întrebări pe care nu se mai obosea să și le pună. O privea cât de frumoasă era , avea un corp de zeiță , un corp pentru care ar fi fost în stare de orice . Se aplecă deasupra ei și o sărută ușor pe buzele-i cărnoase . 

Avea ruj ieșit de pe conturul buzelor semn că se sărutase sălbatic. Mirosea a patimă și a dragoste interzisă . Adormi . 


Când se trezi Georgiana nu mai era lână el și se sperie. Se ridică brusc și merse la bucătărie unde o găsi plângând în întuneric.

- Ce-i cu tine scumpa mea ?

Nu răspunse continuând să plângă în liniște .

- Spune-mi ce ai !

- Bunica....bunica draga de ea...bunicuța mea bună...a murit !

- Ce ?

- A murit acum o oră .

- Și Gilda ? Cu cine este ?

- O aduce un vecin , sunt pe drum.

-  Doamne , e ca un blestem ce ți se întâmplă .

- Poate trebuie să plătim așa ca să ne cunoaștem mai bine.

- Dar ce a avut ?

- Nimic, a fost perfect sănătoasă ! Infarct și s-a dus.

- Of, nu pot să cred .

- De acum o să-mi fie și mai greu.

- Voi fi lângă tine , promit.

- Mulțumesc, ești atât de bun. De aia te-am ales pe tine .Sau poate nu eu , poate Dumnezeu mi-au îndrumat pașii spre tine .

Îl privi cu ochii ei mari și senini de parcă văzuse în el colacul de salvare . Simțea că poate avea încredere în el . 

Nu după mult timp soneria de la ușă își făcu simțită prezența strident . Amândoi tresăriră . Georgiana se ridică grăbită și merse la ușă . Cornel rămase înmărmurit pe scaunul din bucătărie . 

- Mamiii...auzi vocea cristalină a unui copil. 

va urma ...


Comentarii