Dragostea vine cu metroul ...partea XI - a | Cafeneaua Subiectelor



Dragostea vine cu metroul ...

scris de Dan Bițuică

partea a X - a - AICI

Cornel era cu adevărat prins de povestea Georgianei  . Stătea și o asculta cu compasiune. Oare ce îi va mai spune despre ea? Nu avea nimic împotrivă că ea avea un copil de care era sigur că este un copil minunat și adorabil.

- Adică cum nu am auzit nimic ?

- Cornel , vreau să-ți spun mult mai multe despre mine , însă nu știu dacă ești pregătit pentru asta .

- Niciodată nu am fost un om extrem de puternic , însă sunt sigur că voi putea ține piept situației.


- E cam greu , crede-mă , că este tare greu .

- Încearcă-mă !

- Sigur ?

- Sigur draga mea !

-  Ok , o să încep fără să te menajez . Te vreau soțul meu și asta cât mai repede .

- Uh, cred că nu ne cunoaștem îndeajuns .

- Te urmăresc de 3 ani Cornel. Mda, ești cel mai potrivit soț pentru asta .

-  Mă măgulești draga mea . Și de ce m-ai urmărit ?

- Prima dată din curiozitate cu toate că era mai mult de atât .

- Mai mult ?


- Sigur dragul meu , mult mai mult , însă în timp am încercat să nu gândesc cu inima , am analizat persoana ta în cele mai mici detalii. Aproape știu totul despre tine și crede-mă că ce o să afli o să te supere .

- Crezi ? Mă uimești ! Dar de ce eu ?

- Cornel , din toată sărăcia mea de student am făcut tot posibilul să pun un detectiv particular pe urmele tale . Trebuia să știu totul despre tine și despre cum trăiești .Acum că te-ai supărat ce ai de spus ?

- Hm , sunt uluit , m-ai amețit cu toate astea . Chiar nu înțeleg .

- Când povestea mea va trece mai departe , ai să înțelegi , îți promit !

- Mulțumesc că încerci să mă liniștești , dar acum trebuie să știu mai mult.

- Toate la timpul lor , nu putem sări peste niște etape . Cronologia faptelor este importantă în povestea mea .

- Ok, aștept cu nerăbdare.

- După ce am născut-o pe Gilda , am stat acasă 1 an întrerupând școala . Bunica m-a ajutat foarte mult și încă o mai face . Este singura persoană în afara ta în care am încredere.
- Mulțumesc pentru încredere .

- Ești un om minunat dragul meu cu toate că ți se pare curios că la prima întâlnire auzi asta, dar mă repet că te-am pus sub lupă de 3 ani .Apoi a urmat clasa a 12-a în care am alternat munca cu învățătura și cu atenția pe care trebuia să i-o acord Gildei . Destul de greu însă când ești așa tânăr nu simți lucrurile pe care le faci cu drag.

- Asta cam așa este .

- Am învățat pe rupte și după ce am luat bacalaureatul cu 10 a trebuit să mă orientez spre o facultate iar asta nu pentru a face din viața mea o carieră ci pentru a putea găsi o slujbă foarte bine plătită să-i pot oferi Gildei tot ce-i mai bun.

- Foarte frumos , însă trebuie să aflu mai mult .

- Așteaptă însă de acum va începe greu poveștii.

- Sunt pregătit iubita mea.

- Bine , cu toate că nu te aștepți la asta însă inevitabil trebuie să-ți spun .

- Deja sunt fiert de curiozitate și mai sper să nu fie ceva rău .

- Nu este rău iubitule , este foarte rău.

- Doamne , ce poate să fie ?

Georgiana izbucni în plâns și își puse capul pe pieptul său puternic. Cornel îi simțea lacrimile calde pe pielea lui. Lăcrima și el involuntar cu toate că nu știa de ce . Deci asta înseamna că iubește , persoana de lângă el reușea să-i transmită stările ei , lui , asta înseamnă dragoste pură .

- Iubitule , îmi este greu să-ți spun asta ..eu..eu...mai am foarte puțin timp de trăit ....

va urma ...



Comentarii